mandag den 27. september 2010

Problemformuleringer

Eksempler på problemformuleringer
1) Hvordan kan en pædagog og en sundhedsplejerske arbejde tværfagligt sammen i en vuggestue?
2) Hvordan kan en pædagog og en sundhedsplejerske bedst muligt, arbejde sammen i en vuggestue med nye børn så de får en god start?
3) Hvordan kan pædagoger og sundhedsplejersker arbejde sammen, så nye børn i vuggestuen får en god start?
4) Hvordan kan pædagoger og sundhedsplejersker, arbejde sammen, så børn i vuggestue får en god start?
5) Hvordan arbejder pædagoger og sundhedsplejersker sammen, når det drejer sig om de børn, der skal starte i vuggestuen?
6) Hvordan kan jeg undersøge om, pædagoger og sundhedsplejersker muligvis, ikke arbejder godt nok sammen, om nye børn der skal starte i vuggestue?
7) Hvis nu pædagoger og sundhedsplejersker, prøvede at arbejde mere sammen, kunne det så være at nye børn, måske får bedre start i vuggestuen?
8) Hvis pædagoger og sundhedsplejersker, laver den bedst mulige overlevering til hinanden, kan det så være at nye børn i vuggestuen, får en bedre start?
9) Hvordan kan det være, at der er nogle børn, der har svært ved at starte i vuggestue, er det fordi pædagoger og sundhedsplejersker ikke kommunikere godt nok sammen?
10) Hvordan kan det være, at nogle børn der har svært, ved at begynde i vuggestuen, kan det skyldes at kommunikationen mellem pædagoger, sundhedsplejersker og forældre ikke fungere?

1 kommentar:

  1. Hej Lene, Jeg lovede at give dig feedback på dine problemformuleringer forleden - og så glemte jeg det simpelthen. Det må du undskylde.

    Jeg synes, at det ser rigtigt spændende ud, og jeg sender dig lige en mere nuanceret feedback pr. mail. :-)

    SvarSlet