fredag den 27. maj 2011

Fremlæggelse i SKB

Ja så er vores SKB fremlæggelse vel overstået, og jeg syntes det gik rigtig godt, syntes i det store hele at det er været et rigtig godt og dejligt forløb hele vejen igennem, vi har fået meget nyt viden og inspirationer, så syntes at vi er rigtig godt rustet, til når vi skal lave den næste opgave og skal til eksamen til efteråret.

Så nu er vi godt i gang, med vores opgave om den pædagogiske tænker,som er Alexander Sutherland Neill, som vi næsten er færdig med,jeg syntes godt nok det så meget uoverskueligt ud og kunne slet ikke se hvordan vi skulle nå at blive færdig, men heldigvis havde vi fået lavet et rigtig godt forarbejde, som bare har lagt stille et godt stykke tid.
Da jeg ikke syntes det er nemt at have så mange ting til at køre på en gang, syntes det er en rigtig spændene opgave, at lave men bare rigtig tals at vi ikke har så meget tid og overskud tilbage til at lave den pæd opgave, for kunne have været rigtig dejligt hvis vi rigtig havde haft tid til at fordybe os i den, da jeg godt kan lide Alexander Sutherland Neill måde at tænke og gøre tingene på, i hvertfald en stor del af det. Og så vil jeg bare lige sige rigtig god weekend til alle for det har vi helt bestemt fortjent ;o)

1 kommentar:

  1. Hej Lene! Ja jeg er enig i at det var en god dag med fremlæggelserne. Men week-end neej, den står på arbejde så Foucault er blevet til natarbejde. Heldigvis er arbejdsmoralen og arbejdsglæden intakt. !! :)

    SvarSlet